Gemeente Gemeente Sint-Katelijne-Waver

Vacature: manager omgeving (A1a-A3a)

Gepubliceerd op  do 09 sep 2021
Als manager omgeving ben je verantwoordelijk voor een efficiënte organisatie en werking van de dienst omgeving.

Functie

Beleidsvorming

  • Je staat mee in voor de voorbereiding en uitvoering van het gemeentelijk beleid.
  • Je formuleert een visie en doelstellingen op basis van de verzamelde informatie rekening houdend met de beleidslijnen.
  • Je staat mee in voor de correcte en efficiënte voorbereiding, afhandeling en opvolging van omgevingsvergunningen.

Operationele leiding

  • Je geeft rechtstreeks leiding aan de 12 medewerkers van de dienst omgeving: coördinator ruimtelijke planning, diverse deskundigen en het administratief team.
  • Je zorgt ervoor dat jouw team een efficiënte en klantgerichte dienstverlening aanbiedt aan de externe en interne klanten.
  • Je houdt regelmatig teamoverleg en voert plannings- en cofee- (coaching en feedback) gesprekken.
  • Je begeleidt en coacht medewerkers en je bepaalt opleidingsbehoeften.

Planning en organisatie

  • Je waakt over een kwaliteitsvolle en continue dienstverlening.
  • Je maakt een planning op in functie van prioriteiten, verdeelt opdrachten en rapporteert over voortgang, resultaten en eventuele knelpunten.
  • Je werkt dienstoverschrijdend samen met leidinggevenden en medewerkers, alsook met externe partners.

Projecten

  • Je leidt of neemt deel aan projecten om bij te dragen tot de realisatie van de afgesproken projectdoelstellingen.
  • Je neemt binnen een projectteam de afgesproken rol op en levert vakinhoudelijke bijdrages.

Budgetbeheer

  • Je bereidt de budgetvoorstellen en -wijzigingen voor en waakt hierbij over de gebruikte materiële en financiële middelen.
  • Je voert marktonderzoek voor de opmaak van bestekken, onderzoekt en evalueert offertes en volgt leveringen op.

Profiel

  • Je behaalde een Masterdiploma of een Bachelordiploma met minstens vier jaar relevante werkervaring.
  • Je kan leidinggevende ervaring aantonen.
  • Je hebt affiniteit met de specifieke beleidsmaterie.
  • Je bent klantgericht, een goede organisator, sterk in communicatie en een teamspeler.

Aanbod

  • een voltijds of 4/5e contract van onbepaalde duur op niveau A1a-A3a;
  • maaltijdcheques (8 euro);
  • hospitalisatieverzekering;
  • tweede pensioenpijler (4,5 procent);
  • 31 verlofdagen en vier bijkomende feestdagen;
  • alle relevante dienstjaren worden in overweging genomen;
  • veel opleidingsmogelijkheden om van jou een krak te maken;
  • een aangename balans werk-privé door onder meer de mogelijkheid tot 50 procent telewerk.

Solliciteer

Solliciteer tot en met donderdag 30 september via de link onderaan de pagina. Voeg bij je sollicitatie een motivatiebrief, je cv en een kopie van je diploma.

Klinkt deze job je als muziek in de oren? Klik hier en solliciteer als de bliksem.